13. ročník se koná pod záštitou primátorky města Hradce Králové a s podporou královehradeckého kraje a to 25.10. 2025 9-16.30 hod v krásné historické budově Hradeckého Adalbertina. Výstavy se zúčastní ti z nejlepších nožířů ze 7 států Evropy. Každý, kdo chce vystavovat, musí zaslat organizátorovi p. Rybářovi prezentaci své práce.
Prozatímní seznam vystavovatelů na 13. ročníku:
1. Tomáš Bitner
2. Petr Weingartner
3. Lubomír Šmidrkal
4. Vašek Kořínek
5. David Brož
6. Stanislav Mátl
7. Tomáš |Fryč
8. Miloslav Dlask
9. Vašek Chalupa
10. Martin Vasil
11. Miloslav Brosch
12. Petr Dohnal
13. Richard Tesařík
14. Veronika Tesaříková
15. Kryštof Přibyla
16. Michal Dohnal
17. Jakub adamuška
18. Matěj Brosch
19. Acron
20. Michal Jarý
21.Lukáš Ragnarok
23. Petr Toma
24. Imro Poprocký
25. David Kudrna
26. Jiří Čurda
27. Airsoftfenix
28. Woost
29. Radim Dachs
30. Josef Klíma
31. Brusmart
32. Max Netrval
33. Michal Aufrichtig
34. Pavel Ševeček
35. Jarda Karbous Knives
36. Karel Hons
37. Josef Rusňák
38. Vlado Puliš Knife Art
39 .Stano Moravčík
40. Karel Kreps
41. Jiří Dvořák
42. Vlaďka Klihavcová
43. Borecký
44. Jiří Dvořák Sharp Knives
45. Arthur Kazarjan
46. Patrik Lawrowski
47. Miloslav Brosch Jr.
48. Zdeněk Rambousek
49. Arkady Dabakyan

1. Prodejní výstava se koná ve dnech 25. 10. 2025, Adalbertinum, tř. Československé armády 300, Hradec Králové, sobota 9:00 - 16:30.
2. K vystavění a prodeji budou sloužit stoly 80x80cm. Počet požadovaných stolů a židlí vystavovatel neprodleně sdělí organizátorovi!!!
3. Po dobu výstavy odpovídá každý účastník výstavy Hradecký nůž 2024 za svoje exponáty i svůj ostatní majetek a je povinen řídit se platnými zákony ČR.
4. Vystavující dává souhlas, aby fotografie pořízené pořadatelem výstavy byly bez omezení použity dle potřeby pořadatele výstavy.
5. Vystavovatel uhradí poplatek do 30. 8. 2025, a to až po obdržení potvrzení přihlášky na výstavu. Bez zaplacení je přihláška neplatná!!!
6. Vystavovatelé a prodejci instalují své zboží od 6:30 - 8:30.
7. Přihláška bude platná po zaplacení zálohy za příslušný počet stolů.
Na přiložené mapce máte 4 body: 1. budova výstavy, hlavní vchod, 2. vedlejší vchod pro vykládku těžšího zboží, je zde výtah a obsluha, která vám pomůže, 3 + 4 přilehlé parkovací domy. Můj požadavek je, abyste měli vystavovací stoly připraveny do 8:30. V 8:40 bude následovat přípitek a společná informace k průběhu výstavy. Okolo poledne máme pro vás připravené občerstvení. V průběhu výstavy bude otevřena kavárna. Prosím všechny vystavovatele, aby vzali na zřetel, že výstava končí v 16:30. Pak bude následovat hodnocení, předání cen.
Děkuji.
Za kolektiv výstavy
ředitel Míra Rybář


Copyright @ 2025 - Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Conee